Întrebări frecvente

Cât costă transportul? 

Costul transportului standard este de 19 lei. Acesta se realizează, în funcție de preferințele clientului, prin DPD sau Fan Courier.

Transportul este GRATUIT la comenzile de peste 400 lei.

 

În cât timp ajunge comanda?

Livrarea se va efectua într-un interval de 1 - 3 zile lucrătoare de la confirmarea telefonică. Pentru fiecare comandă plasată pe site-ul nostru, un consultant SORELLY te va contacta în vederea confirmării comenzii și pentru a-ți furniza detalii.

 

Bijuteriile sunt însoțite de certificat?

Toate bijuteriile Sorelly sunt verificate și marcate în conformitate cu ANPC (Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor) și vin însoțite de certificate de calitate și garanție care să ateste calitatea acestora.

 

Cum pot modifica o comandă?

Pentru a modifica adresa de livrare sau datele de contact puteți trimite o solicitare în acest sens la adresa de email comenzi@bijuteriasorelly.ro sau la unul din numerele de telefon 0745 580 172 / 0751 746 506 (de Luni până Vineri între orele 09:00 – 17:00). Dacă doriți modificarea produselor din comanda plasată, vă rugăm să ne contactați telefonic la numerele precizate mai sus.

 

Aveți magazin fizic?

Magazinul nostru fizic se află în orașul Bacău pe Strada Nicolae Bălcescu Nr.1.

 

Cum este ambalat un produs?

Bijuteriile Sorelly vin ambalate într-un săculeț care nu permite deteriorarea în vreun fel a acestora. În cazul în care clientul dorește, contra cost, bijuteriile pot fi trimise în ambalaj Premium (o cutie și o pungă pentru cadou).

Punem un mare accent pe experiența clientului de a deschide coletul, așadar fiecare colet este ambalat în cutie de carton personalizată cu logo-ul SORELLY și prinsă cu fundiță roșie. Un simbol prin care le mulțumim clienților noștri pentru încrederea acordată și alegerea făcută.

 

Când revine o bijuterie în stoc?

Stocurile disponibile pe site-ul nostru sunt actualizate periodic. Pentru a fi informat/ă cu privire la noutăți și produse înapoi pe stoc, vă sugerăm să vă abonați la newsletter-ul nostru și să ne urmăriți pe Social Media (Facebook, Instagram, Tiktok: Bijuteria Sorelly).

 

Cum se poate plăti?

Plata comenzii se poate face ramburs, cu cardul de debit (Mastercard, Visa) sau cu cardul de cumpărături (până la 3 rate fără dobânda).

Cardurile acceptate pentru plata în rate sunt următoarele:

  • Card Avantaj, emis de Credit Europe Bank
  • Bonus Card, emis de Garanti BBVA
  • Star Card, emis de Banca Transilvania
  • cardurile de cumpărături de la Alpha Bank.

 

Cum se poate efectua returul?

SORELLY îți pune la dispoziție mai multe opțiuni de a returna produsul.

Opțiunea 1: Completând Formularul de Retur

  1. Trimite-ne solicitarea ta de retur pe comenzi@bijuteriasorelly.ro . Dacă îți este mai ușor, ne poți contacta de luni până vineri între orele 09:00 – 17:00 la unul din numerele de telefon: 0745 580 172 0751 746 506 pentru a ne solicita returul.
  2. Descarcă și completează formularul de retur de aici și pune-l în colet. Dacă nu ai imprimantă, atunci poți completa formularul de mână pe o foaie albă. Nu uita de factură, certificatul de calitate și accesoriile produsului returnat, dacă acestea există.
  3. Accesează https://retur.fancourier.ro/, caută SORELLY și cheamă curierul la tine, când ai disponibilitate. Taxele de transport vor fi suportate de către tine la trimitere. Dacă nu te descurci, contactează-ne și vom chema noi un curier la adresa specificată de tine.
  4. Ambalează produsele pe care dorești să le returnezi astfel încât acestea să nu se deterioreze în timpul transportului. Este recomandată introducerea bijuteriilor în cutiile de cadou sau săculeții furnizați, iar acestea să fie învelite în folie cu bule. Produsele, împreună cu factura, formularul de retur și certificatul de calitate se adaugă apoi în cutia de carton de curierat în care a venit produsul.
  5. Înmânează coletul către curierul FAN Courier care va lipi AWB-ul pe colet și îți va oferi o chitanță de confirmare a expedierii coletului. Te rugăm să păstrezi chitanța până la finalizarea procesului de retur și rambursare.
  6. Rambursarea banilor se va face prin transfer bancar într-un cont valid de România specificat de tine în formular, în termen de 14 zile de la data primirii produselor la sediul nostru. Pentru comenzile achitate cu cardul, restituirea banilor se va efectua numai prin intermediul aceluiași canal și în contul de pe care a fost recepționată plata.

Pentru situațiile în care există o neconcordanță între produsele comandate și cele livrate, costurile de retur vor fi suportate de către SORELLY. După ce produsul este returnat, vei primi rambursarea sumei în maximum 14 zile.

 

Opțiunea 2:

Creează-ți singur cererea de retur utilizând platforma noastră.

  1. Conectează-te la contul tău aici:
  2. În câmpul E-mail, introdu adresa ta de e-mail, apoi apasă pe Continuare.
  3. În contul tău de e-mail, deschide e-mailul de verificare trimis de magazinul nostru și copiază codul din șase cifre inclus în e-mail.
  4. Revino la magazinul online, apoi introdu codul de verificare din șase cifre.
  5. Selectează comanda pentru care dorești să trimiți returul.
  6. Dacă în comanda ta se află mai multe articole, atunci selectează doar articolul/articolele pe care dorești să le returnezi.
  7. Selectează un motiv pentru returnare și adaugă o notă pentru magazin care să conțină contul IBAN în care dorești să ți se ramburseze suma. Pentru comenzile achitate cu cardul, restituirea banilor se va efectua numai prin intermediul aceluiași canal și în contul de pe care a fost recepționată plata.
  8. Apasă clic pe Solicitare Retur.

După ce primim cererea de retur, un consultant SORELLY te va contacta și veți stabili data și ora la care un curier de la FAN Courier va prelua returul. Costul returului este suportat de către client. Pentru situațiile în care există o neconcordanță între produsele comandate și cele livrate, costurile de retur vor fi suportate de către SORELLY. După ce produsul este returnat, vei primi rambursarea sumei în maximum 14 zile.

Adresa sediului nostru principal este: Strada 9 mai nr. 82-84, cod poștal 600065, Bacău, România.

 

În cât timp puteți efectua returul?

Clienții noștri beneficiază de o perioadă de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii pentru retur.


Cât costă returul?

Returul produselor se poate efectua cu ajutorul FAN Courier, care va stabili costul transportului. 

Costul returului comenzii este suportat de către client.

În cazul puțin probabil în care produsul primit este unul diferit de cel comandat sau prezintă un defect ascuns din fabricație, costul returului este suportat de SORELLY.

 

Ce produse nu pot fi returnate?

Produsele personalizate sau care au fost modificate / create la cererea clientului nu se pot returna.

Lingourile si monedele din aur sau argint nu pot fi returnate, conform Ordonanței Guvernului nr. 130/2000, Capitolul II, Art. 10, litera b.), deoarece produsele furnizate sunt dependente de fluctuațiile pieței financiare, prin urmare constituie o excepție de la acest drept.

Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, fără nicio urmă de utilizare / uzură. Produsele returnate care nu sunt în aceeași stare în care au fost livrate nu vor fi acceptate pentru retur.

Dacă dorești să returnezi un produs care a beneficiat de o ofertă promoțională de tip articol/accesoriu gratuit, toate acestea trebuie returnate împreună pentru a primi o rambursare. Rambursarea nu este posibilă dacă articolul/accesoriul oferit gratuit nu se returnează împreună cu produsul comandat.

Atenție! Dacă mărimea produsului nu este potrivită pentru tine sau îți dorești un alt produs, nu putem face schimb de produse. Poți returna produsul comandat în termen de 14 zile de la data primirii acestuia și vei primi banii înapoi în cont, iar ulterior, oricând îți dorești, poți plasa o nouă comandă cu mărimea sau produsul dorit.

 

Cum vei primi înapoi contravaloarea comenzii?

Contravaloarea comenzii va fi rambursată: 
  •  prin transfer bancar în contul IBAN comunicat de către client dacă plata comenzii a fost efectuată cu numerar la livrare;
               sau
  • direct pe cardul cu care a fost efectuată plata pe website,
în termen de maxim 14 zile de la confirmarea returului. Costul returului este suportat de către client.



Protecția datelor cu caracter personal

Prin completarea și semnarea cererii de retur, sunteți de acord, în mod expres și neechivoc, cu privire la colectarea și prelucrarea de către SC SORELLY-COM SRL a informațiilor furnizate, stocarea și prelucrarea acestor date și în alte scopuri decât cele anterior menționate, respectiv: reclama, marketing și publicitate.


Garanție

Termenul de garanție pentru bijuteriile din aur și argint este de 2 ani pentru orice lipsă de conformitate existentă la data vânzării. Autenticitatea și caracteristicile materialului prețios - aur 14K (585‰) / aur 18K (750‰) / aur 22K (916.7‰) și argint (925‰) sunt garantate pe viață. Garanția asigură repararea ( aducere la conformitate) sau înlocuirea bijuteriei după caz.

Reparațiile sau înlocuirea pentru produsele aflate in garanție vor fi efectuate în termen de maximum 15 zile, in condițiile art. 11(4) din legea 449/2003, dacă se confirma faptul ca defectul nu este imputabil consumatorului.

Garanția nu include deteriorările provocate bijuteriilor din cauza neglijenței,  a accidentelor, a utilizării necorespunzătoare a acestora sau a altor factori externi care nu au legătură cu defectele de material sau de manoperă.

Drepturile consumatorului sunt conforme cu art. 16(1) din legea 449/2003(12). Drepturile consumatorului nu sunt afectate de condițiile de garanție.

Bijuteriile SORELLY sunt marcate în conformitate cu legislația în vigoare, sub îndrumarea și controlul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor - Direcția pentru Metale Prețioase.

 

Dorești informații suplimentare?

Vă rugăm să ne contactați la numărul 0745 580 172 de luni până vineri între orele 9:30 și 17:30 sau la adresa comenzi@bijuteriasorelly.ro.